1399-10-04 08:45
684
0
72245
حسینی خبر داد :

فعالیت 18 مرکز توانبخشی شبانه روزی در گلستان / ارائه خدمات به 300 معلول مجهول الهویه

مدیر کل بهزیستی استان گلستان با اشاره به فعالیت 18 مرکز توانبخشی شبانه روزی در گلستان گفت : 850 معلول پذیرش کردیم که 300 نفر آنها مجهول الهویه هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان در بازدید از مرکز توانبخشی شبانه‌روزی باب‌الحوائج شهرستان گرگان اظهار کرد: ما در استان گلستان ۱۸ مرکز توانبخشی شبانه‌روزی داشته که ۱۱ مرکز متعلق به معلولین ذهنی است.

حسینی ادامه داد: در گلستان ۸۵۰ معلول در مراکز شبانه‌روزی سازمان بهزیستی پذیرش‌شده که ۳۰۰ نفر از آنان مجهول‌الهویه بوده و با حکم قضائی تحویل سازمان و مراکز شده‌اند.

وی اظهار داشت: این مرکز یکی از مراکز شبانه‌روزی معلولین ذهنی بوده که دارای ۶۰ نفر نیروی زحمت‌کش است و ۱۱۳ فرزند دارای معلولیت را خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی خطاب به استاندار با اشاره به مشکلات در خصوص تأمین مایحتاج ضروری این فرزندان بیان کرد: متأسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت‌ها بسیاری از مراکز ما دچار مشکلات عمده‌ای شدند که از جنابعالی می‌خواهیم تا با کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی استان طبق فرموده مقام معظم رهبری به کمک این سازمان و خیرین آن آمده و باری دیگر کمک‌حال این عزیزان باشید.

بازدید استاندار گلستان از مرکز توانبخشی شبانه‌روزی باب‌الحوائج شهرستان گرگان

بازدید استاندار گلستان از مرکز توانبخشی شبانه‌روزی باب‌الحوائج شهرستان گرگان

بازدید استاندار گلستان از مرکز توانبخشی شبانه‌روزی باب‌الحوائج شهرستان گرگان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.